Over 2 daaaagen - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Marieke Verkade - WaarBenJij.nu Over 2 daaaagen - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Marieke Verkade - WaarBenJij.nu

Over 2 daaaagen

Door: Mariek

Blijf op de hoogte en volg Marieke

02 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Allereerste iedereen een goed en gezond 2015!!!
Jajaja, familie, vrienden, kennissen en collega's je gelooft het niet, maar ik ga toch een website bijhouden. Voor zover dat mogelijk is. De afgelopen tijd heb ik daar veel vragen over gehad. Eerst was ik het niet van plan, maar ik heb toch wel gemerkt dat de mensen thuis in Nederland mij graag willen volgen. Dus bij deze ga ik mijn best doen om af en toe iets te plaatsen als er überhaupt een pc en internet aanwezig is. Je weet maar nooit.

Ik zeg (Mariek) je begint het jaar 2015 goed!! Over 2 dagen vertrek ik voor 3 mnd naar Zuid-Afrika, Swaziland & Mozambique. Zondag vlieg ik via Londen naar Johannesburg. Het komt nu wel heel erg dichtbij, de eerste zenuwen zijn toch al inmiddels gesignaleerd.
Zonder zenuwen geen spanning, zonder spanning geen zenuwen zeg ik altijd maar, zolang alles maar gezond is. De meeste mensen die mij wel aardig goed kennen, ga ik goed voorbereid op vakantie. Inentingen, malariapillen, bankzaken, verzekeringen, paspoort, vliegticket is allemaal goed geregeld. Mocht ik wat vergeten zijn, dan kan ik dat vast wel ergens kopen. Conclusie, Marieke is er helemaal klaar voor, en mijn tas staat al bijna ingepakt.

Ik ga zeker nog even genieten van de laatste dagen!!

Tot snel,

Kuss

  • 04 Januari 2015 - 20:19

    Margriet:

    Hoi Marieke,
    Vandaag gaat het beginnen. We wensen je nogmaals een onvergetelijke reis toe.
    Groet Margriet

  • 05 Januari 2015 - 08:22

    Daniëlle:

    Hi Mariek,

    Gister was het dan zover, de start van de reis is begonnen! Ga genieten van ieder moment! Je reisblog gegevens staan hier op het whiteboard, dus de collega's weten ervan.

    Veel plezier en xxx Daan

  • 07 Januari 2015 - 16:08

    Daphne:

    Hi Marieke,

    Ben je veilig aangekomen?

    Kus!

  • 07 Januari 2015 - 18:41

    Davina:

    Mariek!! Veilig aangekomen? Waar blijft je vehaal, ben zo benieuwd! ;)
    Heb je het naar je zin?

    Liefs xxx

  • 08 Januari 2015 - 21:55

    Anita:

    Hoi Marieke,

    Leuk dat we je kunnen volgen. Ik ben heel benieuwd naar je verhalen.
    Maak er een mooie reis van en geniet ervan!

    Groetjes, Anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Johannesburg

Marieke

Actief sinds 18 Dec. 2014
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 9893

Voorgaande reizen:

05 Januari 2015 - 30 Maart 2015

South Africa, Swaziland & Mozambique

Landen bezocht: